Etsimme pikaisesti konsulttia tukemaan asiakasyrityksen Order to Cash - ja asiakastaloustoimintoja.
Tehtävä edellyttää nopeaa aloitusta ja tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden päästä vaikuttamaan tärkeisiin liiketoimintaprosesseihin. Tehtävässä menestyminen edellyttää aiempaa kokemusta Order to Cash -toiminnoista sekä vahvaa taloudenhallinnan osaamista.
Tärkeimpiä vaatimuksia ovat:
- Kyky toimia asiakaslähtöisesti, ongelmanratkaisukyky, ja tehokas kommunikointi.
- Tietotekninen osaaminen: Osaamista CRM- ja ERP-järjestelmistä, laskutusohjelmista ja tietojen käsittelystä.
- Talousosaaminen: Ymmärrys talousprosesseista kuten laskutuksesta, maksuista ja kassavirran hallinnasta.
- Tarkkuus ja huolellisuus: Tilausten ja tietojen käsittely vaatii täsmällisyyttä.
- Sopeutumiskyky: Valmius toimia tiukkojen aikataulujen ja muuttuvien tilanteiden parissa.
Työpaikka sijaitsee Vantaalla ja edellytyksen työn suoritukselle on erinomainen suomen ja englanin kielen suullinen ja kirjallinen taito.
R niin kuin työpaikka.
RTK-Henkilöstöpalvelu auttaa työntekijöitä ja työn tarjoajia löytämään toisensa nopeasti ja suoraviivaisesti. Tunnemme työelämän tarpeet erinomaisesti, mikä mahdollistaa erinomaisen osumatarkkuutemme. Näin olemme mukana tukemassa asiakkaittemme liiketoimintaa.
Olemme työntekijöillemme luotettava ja joustava työnantaja, joka valvoo etuasi ja on läsnä ja tukena arjessasi - sekä perinteisissä että digitaalisissa kanavissa.
Meillä on aina haku päällä – tutustu työpaikkojen kirjoon, täytä hakemus tai ota yhteyttä ja anna meidän hoitaa loput: www.rtkhenkilostopalvelu.fi/avoimet-tyopaikat/