RekryMarkkinointi
Osaajavetoista kasvua työnantajakuvan kehittämisellä
RekryMarkkinointi
Osaajavetoista kasvua työnantajakuvan kehittämisellä
Osaajavetoista kasvua työnantajakuvan kehittämisellä
Osaajavetoista kasvua työnantajakuvan kehittämisellä
Yrityksen myyminen juuri oikealle osaajalle edellyttää uudenlaista markkinointia. RekryMarkkinoinnilla varmistat, että yrityksesi tavoittaa potentiaaliset alansa ammattilaiset oikeista kanavista sekä saa heidät kiinnostumaan yrityksestäsi.
RekryMarkkinoinnin palvelussamme yhdistyy vankka rekrytointiosaamisemme ja digitaalinen markkinointi. Palvelu tuo avoinna olevat tehtävät myös niiden osaajien tietoisuuteen, jotka eivät välttämättä hae itse aktiivisesti uutta työtä.
RekryMarkkinointikampanja houkuttelee osaajaa tarttumaan uuteen uramahdollisuuteen.
Tarjoamme kokonaisuuden, joka tuo tuloksia. Menestyksekkään RekryMarkkinoinnin kampanjamme jälkeen saat käyttöösi markkinoiden nykyaikaisimmat rekrytoinnin ratkaisumme, laajat verkostomme sekä asiantuntijoidemme osaamisen.
Vuonna 2020 toteutetun Kansallisen Rekrytointitutkimuksen mukaan jopa 72 prosenttia yrityksen rekrytoijista kokee pätevien hakijoiden löytämisen vaikeaksi. Vuonna 2019 luku oli 71 prosenttia.
Aktiivisesti työtä etsivien henkilöiden määrän lasku on vaikuttanut niiden silmäparien lukumäärään, jotka etsivät aktiivisesti tietoa avoimista mahdollisuuksista työpaikkaportaaleissa. Tämä tarkoittaa sitä, että perinteinen ilmoitushaku ei enää tuota toivottua tulosta.
RekryMarkkinointi mahdollistaa hakijahankinnan osaajavetoisesti. Suosituimmissa somekanavissa tieto työpaikasta löytää alansa osaajat, ja innostaa tarttumaan uuteen työmahdollisuuteen.
Yrityksesi tarinan ympärille rakennettu kampanja lisää yrityksesi tunnettuutta, luotettavuutta ja vetovoimaisuutta – samalla kehittäen yrityksesi työnantajamielikuvaa.
RekryMarkkinoinnin kampanja toteutetaan monikanavaisesti, jotta tavoitamme kohderyhmän niin ammatillisen kuin vapaa-ajan kanavapresenssissä.
Materiaalina luotamme erityisesti videon voimaan – sen kautta potentiaalinen osaaja pääsee tutustumaan yritykseesi ja sen työntekijöihin. Lisäksi olemme toteuttaneet RekryMarkkinoinnin kampanjoita esimerkiksi kuva- ja tekstimuotoisista uratarinoista.
Sosiaalisen median kohdennettu kampanja suunnitellaan aina räätälöidysti haettavan osaajan tai osaajien kokemus-, osaamis-, ja työyhteisötaustan mukaisilla määreillä. Kohdennamme RekryMarkkinoinnin toimenpiteet tarkasti juuri siihen maantieteelliseen sijaintiin, jossa näemme osaajien viettävän aikaa.
Raportoimme sinulle aina tuloksista kampanjan päättyessä.
RekryMarkkinoinnin ratkaisumme tähtäävät takaamaan onnistuneen hakijakokemuksen rekrytoinnin jokaisessa vaiheessa kampanjoinnista aina hakemuksen jättämiseen asti.
Kokemuksemme mukaan työnhakijat arvostavat yhä enemmissä määrin työnhakuprosessissa helppoutta ja joustavuutta – tätä tukevat myös rekrytointitutkimusten tulokset. Toteutuksiemme keskiössä onkin aina hakijalähtöinen rekrytointi.
Interaktiiviset chat -ratkaisut sekä ketterät ja visuaaliset hakemuslomakkeet takaavat matalan kynnyksen ottaa yhteyttä asiantuntijoihimme, jättää hakemus tai saada lisää tietoa avoimesta uramahdollisuudesta hakijan tärkeiden päätösten tueksi. Ratkaisuissa otetaan huomioon mobiiliystävällisyys.
Digitaalisuus ja henkilökohtainen palvelukokemus kulkevat toteutuksissamme aina käsi kädessä – sen takaavat palvelualttiit rekrytoinnin ammattilaisemme.
Voit tutustua moderniin tapaan hakea työtä pikahakemuslomakkeemme avulla.
Olemme toteuttaneet asiakkaidemme kanssa erilaisia kampanjamalleja Facebookissa, Instagramissa, Snapchatissa, LinkedInissä sekä Youtubessa. Löydämme varmasti tehokkaan tavan myös sinulle.
Tutustu osaan videototeutuksistamme YouTube-kanavaltamme ja ota yhteyttä hyödyntääksesi digimarkkinoinnin kustannustehokkaat kohdennustavat seuraavassa rekrytoinnissasi.
Yhteydenotto riittää.
Lähdemme yhdessä terävöittämään ne seikat, jotka kannattaa erottautumisessa muista työnantajista nostaa työnantajamielikuvamarkkinoinnin keskiöön. Kohderyhmäanalyysin muodossa selvitämme haettujen ammattilaisten osaamis- ja kokemusprofiilit ja hyödynnämme näitä tietoja ilmoitushaussa sekä kohdennetussa RekryMarkkinoinnin kampanjassa.
Mitä tarkemmin määritämme tavoitteet rekrytoinnin projektillemme, sitä positiivisemman hakijakokemuksen saamme hakijalle tuotettua.