15.08.2022
Loppusuoralle kääntyvä kesä puhalsi yritysilmeellemme uuden, freesin ulkoasun. Uudesta ulkokuoresta huolimatta sisimmässämme sykkivät yhä ne tärkeimmät: yritysasiakkaamme, työnhakijamme ja -tekijämme.
”Uusi visuaalinen ilmeemme taipuu palvelemaan meidän kaikkia kohderyhmiämme. Halusimme säilyttää kokonaisuudessa mukana tunnistettavan logomme sekä punaisen ja limen sävyisen värimaailmamme – olemmehan yhä edelleen se tuttu ja luotettava henkilöstökumppani”, RTK-Henkilöstöpalvelun markkinointipäällikkö Tuomas Kinnunen kertoo.
Visuaalisen ilmeen ytimessä on RTK-Henkilöstöpalvelulle tärkeä R-kirjain. R-kirjaimeen yhdistetty sanoma vaihtuu eri kanavissa yksilöimään sitä kaikkea, mitä me työelämän asiantuntijoina tarjoamme: avoimia uramahdollisuuksia, osaavia työntekijöitä ja kumppanuutta.